Podstawa prawna: art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., nr 144, poz. 1204 z późn. zm.) oraz art. 8 i nast. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.)
I. Informacje Ogólne:
1. Właścicielem sklepu internetowego jest PUH W&W.
2. PUH W&W jest wpisana do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy pod numerem 40697, NIP: 959 063 56 83 Regon: 016769930
3. Dane teleadresowe i kontaktowe PUH W&W: adres: 0 4 - 1 7 4 Warszawa ul Tarnowiecka 3 / 8 5, tel: 6 0 5 6 8 9 9 4 2, fax: 22 6 1 2 5 7 8 1, e-mail: info@biznesplan.com.pl
4. Sklep działa pod adresami domen: biznesplan.com.pl, inwestycja.warszawa.pl, ibiznesplan.waw.pl
II. Strony transakcji
1. Stroną dokonującą zakupów w Sklepie Internetowym jest osoba fizyczna posiadająca pełną osobowość prawną lub przedsiębiorca lub inna instytucja działająca na podstawie prawa.
2. Stroną dokonującą sprzedaży za pośrednictwem sieci Internet produktów zawartych w ofercie Sklepu Internetowego jest właściciel Sklepu firma PUH W&W.
3. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a PUH W&W
4. Przedmiotem transakcji są produkty prezentowane przez PUH W&W na stronie biznesplan.com.pl lub inwestycja.warszawa.pl lub ibiznesplan.waw.pl w chwili składania zamówienia.
5. Produktami w Sklepie są wyłącznie licencje jednostanowiskowe programów komputerowych oraz przykładowe biznesplany udostępniane w formie elektronicznej wraz programem służącym do ich odczytu.
6. Składając zamówienie Klient powinien zapoznać się z wymaganiami technicznymi, opisem danego programu lub przykładowego biznesplanu oraz postanowieniami w zakresie udzielanej licencji dotyczącej danego programu lub przykładowego biznesplanu.
7. Licencja produktu na jego użytkowanie jest ściśle związana z Klientem. Licencja imienna udzielana konkretnemu Klientowi jest na trwale i w sposób zaszyfrowany wpisana w kod binarny produktu, a w przypadku programu iBiznesPlan i Analiza SWOT dodatkowo jest uwidoczniona w oknie głównym produktu.
8. Sklep oświadcza, że zobowiązuję się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.
9. Sklep dostarcza produkty na zasadach udzielanej Kupującemu licencji.
10. Wszystkie ceny podane w Sklepie Internetowym są w polskich złotych [PLN], a cena podana na formularzu zamówienia jest wiążąca z chwilą złożenia zamówienia. Podane w Sklepie Internetowym ceny są cenami brutto i obejmują w przypadku każdego produktu 23 % VAT.
11. PUH W&W zastrzega sobie prawo do zmiany ceny produktów w Sklepie Internetowym, wprowadzania czy też wycofania dowolnego produktu ze sklepu oraz prowadzenia akcji promocyjnych w dowolnym czasie
12. Zamówienia za pośrednictwem e-maila lub formularza internetowego można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.
III. Procedura Składanie Zamówienia:
1. Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem Formularza Internetowego Zamówienia lub e-mailem.
2. Informacje o produktach zawartych na stronach internetowych stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego. Kupujący składając w Sklepie zamówienie, składa ofertę zawarcia umowy kupna produktów ze Sklepu.
3. Aby zamówienie mogło być zrealizowane w zamówieniu należy bezwzględnie podać nazwę produktów, nazwę Klienta, adres dostawy, opcję dostawy, dokument sprzedaży oraz numer telefonu wraz z imieniem i nazwiskiem osoby z którą można kontaktować się w sprawie autoryzacji zamówienia.
4. Klient może dokonywać zmian w zamówieniu lub je anulować przed dokonaniem wysyłki produktów. Zmiany lub anulowanie zamówienia można dokonać telefonicznie lub e-mailem.
5. Składanie zamówienia:
Za pośrednictwem Formularza Internetowego Zamówienia:
- Po złożeniu zamówienia za pośrednictwem Formularza Internetowego Zamówienia Klient otrzymuje potwierdzenie zamówienia wysyłane e-mailem na adres e-mail Klienta, który podał w Formularzu Internetowym. Wiadomość e-mail stanowi specyfikację zamówienia, a ponadto zawiera wszystkie informacje, które Klient wpisał w Formularzu Internetowym. Po sprawdzeniu danych Klient odsyła e-mail do PUH W&W z adnotacją "POTWIERDZAM". Otrzymanie e-maila przez PUH W&W rozpoczyna procedurę realizacji zamówienia.
- Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie e-maila z informacjami dotyczącymi realizacji zamówienia, jeżeli powyższe spowodowane jest przyczynami leżącymi po stronie Klienta.
Za pośrednictwem e-maila:
- E-mail z zamówieniem należy wysłać na adres skrzynki info@biznesplan.com.pl. Otrzymanie e-maila z zamówieniem przez PUH W&W rozpoczyna procedurę realizacji zamówienia
- Po otrzymaniu e-maila z zamówieniem Klient otrzymuje potwierdzenie zamówienia wysyłane e-mailem na adres e-mail Klienta, który podał w formularzu faksowym. Wiadomość e-mail stanowi specyfikację zamówienia, a ponadto zawiera wszystkie informacje, które Klient wpisał w e-mailu z zamówieniem
IV. Procedura Realizacji Zamówienia
Realizacja przyjętego zamówienia:
1. W przypadku dostawy produktu realizowanego za pośrednictwem paczki pobraniowej realizacja zamówienia rozpoczyna się z chwilą otrzymania potwierdzenia zamówienia przez Klienta.
2. W przypadku przesyłki realizowanej za pośrednictwem poczty elektronicznej rozpoczyna się z chwilą wpływu środków na konto PUH W&W lub po przesłaniu przez Klienta faksu lub e-maila ze skanem wpłaty,
3. Formy Dostawy oraz Terminy Realizacji Zamówienia:
Przesyła Pocztowa Paczka24 pobranie
produkt jest wysyłany w ciągu od 24 do 48 godzin od chwili otrzymania potwierdzenia zamówienia
średni czas dostawy 1-2 dni,
nie dotyczy programu iBiznesPlan One, który dostarczany jest wyłącznie e-mailem.
Przesyła Pocztowa Paczka24 (przedpłata)
produkt jest wysyłany w ciągu od 6 do 48 godzin od chwili otrzymania przedpłaty.
średni czas dostawy 1-2 dni,
nie dotyczy programu iBiznesPlan One, który dostarczany jest wyłącznie e-mailem.
program jest wysyłany do folderu na Dysku Google. Następnie do Klienta wysyłany jest e-mail, w którym podane są wszystkie dane niezbędne do pobrania wersji instalacyjnej programu z Dysku Google i jego zainstalowania.
4. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu e-maila z produktem, jeżeli powyższe spowodowane jest przyczynami leżącymi po stronie Klienta (np. zapchana skrzynka, nieprawidłowy adres skrzynki). W takim przypadku Sklep podejmie inne skuteczne działania umożliwiające pobranie produktów z sieci Internet.
warunki dostawy do skrzynki e-mail wskazanej przez nabywcę programu:
- wpłata odpowiedniej kwoty, w zależności od wybranej wersji programu na rachunek: PUH W&W w mBank na konto: 51 1140 2004 0000 3402 3093 2290
- wysłanie e-maila ze skanem dowodu wpłaty na adres info@biznesplan.com.pl (opcja nie jest wymagana)
- program jest wysyłany w ciągu od 1 do 6 godzin od otrzymania wpłaty lub skanu dowodu wpłaty.
5. Wraz z produktem Klient otrzymuje fakturę VAT lub paragon fiskalny (do wyboru). Faktura lub paragon jest zawsze dołączona do przesyłki pocztowej z produktem. W przypadku pobrania produktu z folderu z Dysku Google, faktura VAT jest wysyłana do Klienta do ww folderu lub na żądanie listem zwykłym lub poleconym.
6. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez klienta i określony w zamówieniu sposób.
7. Programy komputerowe dostarczane drogą pocztową są nagrane na płytach, które nie są dodatkowo zapieczętowane. Zapieczętowana jest koperta. Odebranie koperty od Poczty Polskiej jest równoważne otwarciu opakowania, co skutkuje utratą możliwości zwrotu produktu i odstąpienia od umowy.
8. W uzasadnionych przypadkach Klient zobowiązany jest do sprawdzenia przesyłki pocztowej, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas spedycji w obecności listonosza.
9. PUH W&W zastrzega sobie prawo do weryfikacji zamówienia i w przypadkach budzących uzasadnione obawy lub niemożności dokonania autoryzacji zamówienia może odstąpić od realizacji zamówienia.
V. Koszty przesyłki
1. Koszt pocztowej przesyłki pobraniowej Paczka24 jest stały i wynosi 20,00 zł.
2. Opłata związana z realizacją przesyłki pocztowej zawarta jest w osobnej pozycji na fakturze lub paragonie fiskalnym.
VI. Prawo odstąpienia od umowy i zwrot wpłaty
1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej ze PUH W&W nie przysługuje Klientowi (konsumentowi) w odniesieniu do umów: w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Przyjęcie przez Klienta przesyłki pocztowej z programem komputerowym oznacza utratę przez Klienta prawa odstąpienia od umowy z PUH W&W.
2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej z PUH W&W nie przysługuje Klientowi (konsumentowi) w odniesieniu do umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sklep o utracie prawa odstąpienia od umowy. Przesłanie do Klienta e-maila z linkiem do folderu na Dysku Google, na którym znajduje się wersja instalacyjna programu (treści cyfrowe z programem komputerowym lub/i przykładowym biznesplanem) oznacza utratę przez Klienta prawa odstąpienia od umowy z PUH W&W.
3. Klient może odstąpić od umowy i zrezygnować ze złożonego zamówienia przez przekazanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, które musi nastąpić przed przesłaniem produktów do Klienta (do folderu na Dysku Google wraz z podaniem do niego linku lub przed przyjęciem przez Klienta przesyłki pocztowej z produktem). W tym przypadku oświadczenie może mieć formę e-maila przesłanego na adres info@biznesplan.com.pl z informacją o rezygnacji z zakupu.
4. Termin do odstąpienia od umowy i utraty prawa odstąpienia od umowy upływa z chwilą zaistnienia przypadków opisanych w VI. pkt 3. Stosowna informacja o prawie odstąpienia od umowy jest przesyłana przez PUH W&W na adres e-mail Klienta po otrzymaniu zamówienia.
5. W przypadku rezygnacji z zamówienia (odstąpienia od umowy) opłaconego przez Klienta, a opisanego w VI. pkt 3, Sklep dokona zwrotu wpłaconych środków na rachunek bankowy wskazany przez Klienta nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przedpłaty. Sklep zastrzega sobie prawo do zweryfikowania tożsamości Klienta składającego polecenie zwrotu wpłaty, w przypadku powzięcia wątpliwości co do tożsamości Klienta.
6. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub jej opóźnienie, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez Klienta błędnych danych osobowych lub błędnego numeru konta.
VII. Reklamacje
1. W przypadku stwierdzenia niezgodności produktu z umową, Klient może złożyć reklamacje. Uprawnienie to przysługuje w ciągu 2 (dwóch) lat od daty doręczenia produktu, pod warunkiem zawiadomienia Sklepu o niezgodności w ciągu 2 (dwóch) miesięcy od jej wykrycia.
2. Reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
3. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sklep zwraca się do Klienta o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
4. Sklep rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
6. W przypadku uznania reklamacji, produkt uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy.
7. Adres do składania reklamacji: PUH W&W: 0 4 - 1 7 4 Warszawa ul Tarnowiecka 3 / 8 5
W szczególności:
1. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń płyty z produktem, Klient powinien o tym fakcie poinformować Sklep. W wyjątkowych sytuacjach, na żądanie Sklepu, Klient odsyła wadliwą płytę. PUH W&W prześle nową płytę na adres Klienta. Wszelkie koszty odesłania i ponownego przesłania (po najniższej taryfie pocztowej) ponosi Sklep.
2. W ciągu do 12 godzin od otrzymania informacji o uszkodzeniu płyty, Sklep wyśle na wskazany przez Klienta adres e-mail pliki z programem (lub do folderu na Dysku Google), a następnie w ciągu 2 dni prześle płytę z programem.
3. W przypadku uszkodzenia plików przesyłanych drogą elektroniczną Sklep wyśle nowe pliki na wskazany adres e-mail (lub do folderu na Dysku Google) w ciągu do 12 godzin od otrzymania informacji o zaistnieniu takiego przypadku.
4. Dodatkowy adres do reklamacji: telefon: 6 0 5 6 8 9 9 4 2 lub info@biznesplan.com.pl
VIII. Dane osobowe
1. PUH W&W zapewnia, że dane przekazane przez Klienta w celu realizacji zamówienia, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych będą służyły wyłącznie do celów związanych z realizacją zamówienia i kontaktu z Klientem, którego inicjatorem będzie Klient (np. konsultacje na temat użytkowania programu). PUH W&W nie będzie z własnej inicjatywy wysyłała do Klienta żadnych informacji i e-maili.
2. Klient składający w Sklepie zamówienie wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie PUH W&W oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji zamówienia. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia zrealizowanie zamówienia przez PUH W&W. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.
3. Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 z późn. zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.
4. Powierzone przez Klienta dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa: (Ustawie z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926, z późn. zm.), Ustawie z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.), rozporządzeniu z dnia 29.0.04 r. Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne, służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz.1024).
IX. Informacje o przetwarzaniu danych
1. Administratorem danych osobowych jest PUH W&W z siedzibą w Warszawie, e-mail: info@biznesplan.com.pl. W sprawach związanych z danymi osobowymi należy kontaktować się pod ww adresem e-mail.
2. Dane będą przetwarzane w celu realizacji zamówienia (art. 6 lit. b Ustawy o ochronie danych osobowych: pprzetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy) oraz z uwagi na przepisy podatkowe (art. 74 ust. 1 i 2 ustawy o rachunkowości: przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze)
3. Zasady udostępniania danych w celu realizacji zamówienia oraz okresy przechowywania danych określone są w Polityce Prywatności.
4. Każdy, kto udostępnił dane w celu realizacji zamówenia ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania (na zasadach określonych w Polityce Prywatności).
5. Każdy, kto udostępnił dane w celu realizacji zamówenia ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych do jej wycofanie (na zasadach określonych w Polityce Prywatności). Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
6. Każdy, kto udostępnił dane w celu realizacji zamówenia przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
7. Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych znajdują się na stronie internetowej Polityka Prywatności.
X. Postanowienia ogólne
1. Klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią regulaminu Regulamin Sklepu Internetowego PUH W&W i każdorazowo związany jest jego postanowieniami w chwili dokonywania zamówienia.
2. Jeżeli strony sklepu funkcjonują niepoprawnie np. występują nieaktywne linki lub strony www są niedostępne należy ten fakt zgłosić pod adres: info@biznesplan.com.pl
3. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są dopuszczone do obrotu przez PUH W&W wyłącznie na rynku polskim
4. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są dostępne wyłącznie w polskiej wersji językowej.
5. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie wiadomości e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.
6. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędy w obsłudze zamówienia lub innych dyspozycji Klienta, powstałe wskutek przekazania przez Klienta błędnych danych.
7. PUH W&W jest uprawniony do zmiany niniejszego regulaminu.
8. W sprawach nieuregulowanych powyższym regulaminem mają zastosowanie przepisy polskiego prawa, a w szczególności Kodeksu Cywilnego, Ustawy o prawach konsumenta oraz przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
9. Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
10. Niniejszy Regulamin Sklepu obowiązuje od dnia 24 maja 2018 roku do odwołania.
Regulaminu Sklepu Internetowego obowiązujący do 24 grudnia 2014 roku
Regulaminu Sklepu Internetowego obowiązujący do 24 maja 2018 rok
Regulamin Sklepu Internetowego obowiązujący od 24 maja 2018 roku