Pomoc Techniczna i Uaktualnienie Programu

iBiznesPlan

Strona pomocy technicznej przeznaczona jest dla użytkowników programu iBiznesPlan oraz Analiza SWOT, którzy posiadają licencję na użytkowanie programu.

Pomoc techniczną można uzyskać wybierając jeden z poniższych sposobów:

  • przekazując list elektroniczny z pytaniami na adres info@ibiznesplan.waw.pl (preferowana),
  • dzwoniąc pod numer telefonu 605 689 942 i przedstawiając pytania. 

Pomoc techniczna obejmuje:

  •   możliwość uzyskania darmowej lub odpłatnej pomocy dotyczącej obsługi programu,
  •   możliwość uzyskania uaktualnienia programu,
  •   prowadzenie i bieżące uaktualnianie strony FAQ czyli często zadawane pytania.

uwaga:
  • odpłatna pomoc obsługi programu dotyczy sytuacji, gdy od daty nabycia programu upłynął okres dłuższy niż 3 lata, a konsultacja odnosi się do opracowywania analiz lub biznes planów. 
  • pomoc techniczna nie obejmuje zbierania materiałów oraz ich merytorycznej oceny oraz doradztwa biznesowego.

Obecnie dostępne są następujące materiały:

  • strona FAQ czyli często zadawane pytania !
  • uaktualnienie programu. Jeżeli posiadają Państwo poprzednie wersje programu to istnieje możliwość uaktualnienia programu do najnowszej dostępnej wersji. 

Uaktualnienie Programów iBiznesPlan i Analiza SWOT:
Użytkownicy wszystkich odmian programu iBiznesPlan oraz Analiza SWOT mogą otrzymać uaktualnienie programu na następujących warunkach:

  • uaktualnienie nieodpłatne w ramach tych samych wersji programu w okresie 1 roku od daty zakupu licencji programu 
  • uaktualnienie odpłatne w ramach tych samych wersji programu, gdy od daty zakupu licencji  programu upłynął okres dłuższy niż 1 rok dotyczy. W tym przypadku oferowany jest rabat  dla dotychczasowego Licencjonobiorcy
  • uaktualnienie odpłatne ze zmianą na drożsża wersję programu iBiznesPlan, gdy od daty zakupu licencji  programu upłynął okres dłuższy niż 1 rok dotyczy. W tym przypadku oferowany jest rabat  dla dotychczasowego Licencjonobiorcy

Aby otrzymać lub dokonac zakupu uaktualnienia programu należy sprawdzić na naszych stronach czy takie uaktualnienie jest dostępne, a następnie zwrócić się za pomocą poczty elektronicznej o przesłanie uaktualnienia programu. W przypadku, gdy uaktualnienie jest odpłatne program jest wysyłany po otrzymaniu wpłaty lub  skanu z ksero dowodu wpłaty.