Pomoc Techniczna i Uaktualnienie Programu
Strona
pomocy technicznej przeznaczona jest dla użytkowników
programu iBiznesPlan oraz Analiza SWOT, którzy posiadają
licencję na użytkowanie programu.
Pomoc techniczną można
uzyskać wybierając jeden z poniższych sposobów:
- przekazując list elektroniczny z pytaniami na adres info@ibiznesplan.waw.pl (preferowana),
- dzwoniąc pod numer telefonu 605 689 942 i przedstawiając pytania.
Pomoc techniczna
obejmuje:
- możliwość uzyskania darmowej lub odpłatnej pomocy dotyczącej obsługi programu,
- możliwość uzyskania uaktualnienia programu,
- prowadzenie i bieżące uaktualnianie strony FAQ czyli często zadawane pytania.
uwaga:
- odpłatna pomoc obsługi programu dotyczy sytuacji, gdy od daty nabycia programu upłynął okres dłuższy niż 3 lata, a konsultacja odnosi się do opracowywania analiz lub biznes planów.
- pomoc techniczna nie obejmuje zbierania materiałów oraz ich merytorycznej oceny oraz doradztwa biznesowego.
Obecnie dostępne są
następujące materiały:
- strona FAQ czyli często zadawane pytania !
- uaktualnienie programu. Jeżeli posiadają Państwo poprzednie wersje programu to istnieje możliwość uaktualnienia programu do najnowszej dostępnej wersji.
Użytkownicy wszystkich odmian programu iBiznesPlan oraz Analiza SWOT mogą otrzymać uaktualnienie programu na następujących warunkach:
- uaktualnienie nieodpłatne w ramach tych samych wersji programu w okresie 1 roku od daty zakupu licencji programu
- uaktualnienie odpłatne w ramach tych samych wersji programu, gdy od daty zakupu licencji programu upłynął okres dłuższy niż 1 rok dotyczy. W tym przypadku oferowany jest rabat dla dotychczasowego Licencjonobiorcy
- uaktualnienie odpłatne ze zmianą na drożsża wersję programu iBiznesPlan, gdy od daty zakupu licencji programu upłynął okres dłuższy niż 1 rok dotyczy. W tym przypadku oferowany jest rabat dla dotychczasowego Licencjonobiorcy
Aby otrzymać lub dokonac zakupu uaktualnienia programu należy sprawdzić na naszych stronach czy takie uaktualnienie jest dostępne, a następnie zwrócić się za pomocą poczty elektronicznej o przesłanie uaktualnienia programu. W przypadku, gdy uaktualnienie jest odpłatne program jest wysyłany po otrzymaniu wpłaty lub skanu z ksero dowodu wpłaty.